Nadawcy apelują do premiera

Marcin Bołtryk
18-12-2002, 00:00

Na wczorajszej konferencji w PKPP nadawcy komercyjni zaapelowali do premiera Leszka Millera o wstrzymanie prac nad nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji. Ich zdaniem, nowela w obecnej formie umocni pozycję nadawców publicznych. Chodzi głównie o TVP, która już teraz na rynku reklamowym wygrywa ze stacjami komercyjnymi. Kontrowersje dotyczą również zapisów szczegółowo określających warunki koncentracji własności mediów.

Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, podkreślała, że media prywatne nie walczą z nowelą, o której mówią potworek legislacyjny, „dla sportu czy dla zasady”, ale jest to dla nich sprawa życia i śmierci. Zapowiedziała, że nadawcy będą walczyć przeciwko nowelizacji w obecnym kształcie „wszelkimi dopuszczalnymi w cywilizowanym społeczeństwie środkami”. Nadawcy chcą ponownego spotkania z premierem. Liczą, że rząd uwzględni ich postulaty, zwłaszcza wobec bliskiej perspektywy referendum unijnego.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Nadawcy apelują do premiera