Niestandardowe rozwiązania stają się standardem

  • DI
opublikowano: 24-11-2021, 18:05
aktualizacja: 24-11-2021, 18:08

Od kilku lat jesteśmy partnerem projektu Siła Przyciągania i z dumą obserwujemy, jak konkurs zdobywa coraz większą renomę na polskim rynku, o czym świadczy wzrost liczby przesyłanych zgłoszeń. To dla nas przywilej, że możemy być w gronie ekspertów uczestniczących w obradach kapituły oraz śledzić najnowsze trendy z obszaru HR i budowania marki pracodawcy. To bogate źródło wzajemnych inspiracji i przestrzeń do wymiany doświadczeń.

Komentarz partnera konkursu

W tegorocznej edycji zaobserwowaliśmy, że wiele firm skupiło się na kampaniach wizerunkowych oraz rekrutacyjnych, wzmacniając tym jednocześnie własne przekazy z obszaru employer brandingu. To właśnie te kategorie były najsilniejsze. Zgłoszone projekty prezentowały wysoki poziom jakościowy i w ciekawy sposób przedstawiały wdrożone realizacje w tym obszarze. Widać, że organizacje bardzo wnikliwie badają swoje grupy docelowe oraz coraz częściej wykorzystują niestandardowe rozwiązania do szukania kandydatów i docierania do nich w kreatywny sposób.

Cieszy nas to, że coraz więcej zgłoszeń pojawia się w pozostałych kategoriach, również ważnych z punktu widzenia samych pracowników, np. projekty strategiczne budujące zaangażowanie czy nowoczesne technologie w obszarze HR. To właśnie one sprawiają, że pracownicy jeszcze bardziej doceniają swoich pracodawców, zżywają się z firmą na dłużej i stają się jej najlepszymi ambasadorami.

Inga Pyd, dyrektor HR i administracji firmy Wedel
Inga Pyd, dyrektor HR i administracji firmy Wedel

Liczymy na podobny trend w kategorii Diversity & Inclusion, która w tym roku zebrała najmniej przykładów działań w tym zakresie, a wiemy, w jak wielu organizacjach jest to ważny temat. Również w Wedlu widzimy, jak istotną rolę odgrywa włączanie pracowników i jaką wartość stanowi ich różnorodność. Takie podejście daje zespołom siłę do wypracowywania najlepszych rozwiązań i wzajemnego czerpania od siebie. Naszym przepisem są ludzie – różnorodni jak Mieszanka Wedlowska, co napędza nas do działania i budowania w organizacji kultury otwartości. Zależy nam na adresowaniu tematów, które mogą być małe, ale istotne dla naszych pracowników, jednocześnie pracujemy nad długoterminowymi rozwiązaniami, o których będziemy komunikować na przełomie roku. Mamy nadzieję, że w przyszłorocznej edycji znajdą się odważni, którzy pochwalą się swoimi dobrymi praktykami, abyśmy wszyscy mogli czerpać z tych pozytywnych doświadczeń.

Ostatnie dwa lata sprawiły, że wszyscy profesjonaliści z obszaru HR musieli wyjść poza wcześniej wypracowane schematy i elastycznie szukać nowych, nieszablonowych rozwiązań, co widać w tegorocznej edycji Siły Przyciągania. Cieszymy się, że możemy być częścią kolejnego projektu, w którym to człowiek jest w centrum zainteresowania – jako pracownik i członek firmowej społeczności.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane