Obsługa agencji BTL jest kosztowna

Każda firma chciałaby korzystać z tańszych usług BTL. Maciej Tesławski, założyciel powstałej niedawno grupy Eidos, twierdzi, że znalazł na to sposób. Jego zdaniem, przy realizacji działań BTL najbardziej kosztowna jest zbędna obsługa działu obsługi klienta agencji. Klient może zająć się tym samodzielnie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ