Oglądalność mundialu spadła w USA o 42 proc.

opublikowano: 04-07-2018, 20:53

Brak reprezentacji USA w piłkarskich mistrzostwach świata w Rosji spowodował, że oglądalność meczów spadła o 42 proc.

Po 48 transmisjach meczów rozegranych podczas mistrzostw w Rosji średnia oglądalność meczów na kanałach Fox i FS1 wynosiła średnio 2.069.000 widzów, wynika z badań Nielsen Media Research. Kiedy cztery lata temu w mundialu uczestniczyła reprezentacja USA wówczas średnia oglądalność na kanałach ESPN, ESPN2 i ABC wynosiła 3,54 mln widzów. 

Spadek oglądalności, oprócz braku reprezentacji USA, tłumaczony jest godzinami transmisji. Podczas tegorocznych meczów grupowych pierwsze rozpoczynały się o 6:00, a ostatnie o 14:00 czasu EDT. Podczas mundialu w 2014 roku mecze rozpoczynały się o 16:00. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, AP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Oglądalność mundialu spadła w USA o 42 proc.