Perfekcjonista z ligi mistrzów

Adam Placek jak ognia unika list najbogatszych. Nie unika za to odważnych ruchów — jego Oknoplast został właśnie sponsorem Interu Mediolan. Polskie okna mają podbić nie tylko włoski rynek.

Od lat scenariusz spotkań Adama Placka, twórcy Oknoplastu, z mediami wygląda podobnie. To znaczy prawie nie wygląda. Jeśli już dziennikarze przyjeżdżają, to zwykle branżowi, siedziba firmy leży kawałek drogi nie tylko od Warszawy. A jeśli ktoś się pojawił, to zwykle rozmowa z potentatem rynku okien PVC przebiegała według podobnego schematu. Obowiązkowy zestaw pytań ograniczał się często do kilku podstawowych kwestii: — Jak pan to robi, że jest pan taki wspaniały?

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ