Perfekcjonista z ligi mistrzów

opublikowano: 24-02-2012, 00:00

Adam Placek jak ognia unika list najbogatszych. Nie unika za to odważnych ruchów — jego Oknoplast został właśnie sponsorem Interu Mediolan. Polskie okna mają podbić nie tylko włoski rynek.

Od lat scenariusz spotkań Adama Placka, twórcy Oknoplastu, z mediami wygląda podobnie. To znaczy prawie nie wygląda. Jeśli już dziennikarze przyjeżdżają, to zwykle branżowi, siedziba firmy leży kawałek drogi nie tylko od Warszawy. A jeśli ktoś się pojawił, to zwykle rozmowa z potentatem rynku okien PVC przebiegała według podobnego schematu. Obowiązkowy zestaw pytań ograniczał się często do kilku podstawowych kwestii: — Jak pan to robi, że jest pan taki wspaniały? — Jak pan ocenia miniony rok i jak zapowiada...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / Perfekcjonista z ligi mistrzów