Pernod Ricard poluje na Wyborową

Katarzyna Jaźwińska
opublikowano: 31-05-1999, 00:00

Pernod Ricard poluje na Wyborową Pernod Ricard może spróbować przejąć dwie fabryki spirytusowe — nieoficjalnie mówi się w branży. Prawdopodobnie obiektem zainteresowania Francuzów będą Polmosy z Poznania i Zielonej Góry, pod warunkiem, że przypadnie im w udziale prawo do znaków towarowych Wyborowej i Żubrówki.Francuski koncern interesuje się przede wszystkim zdobyciem prawa do dystrybucji wódki Wyborowej. Jak już wcześniej pisaliśmy, Pernod Ricard wejdzie do Agrosu, by mieć prawo do zagranicznej sprzedaży wódek z ogólnopolmosowskimi markami. 16 kwietnia stołeczny holding poinformował oficjalnie,...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Pernod Ricard poluje na Wyborową