PKO BP łowi wyjadaczy wisienek

Eugeniusz Twaróg
opublikowano: 20-09-2011, 00:00

Bank internetowy gra agresywnie i wysoko licytuje. Konkurenci zachowują pokerowe twarze, ale będą musieli podbić stawkę.

Ostatni raz tak ofensywnie PKO BP zagrał w lutym 2008 r., wprowadzając lokatę na 6 proc. Mocno zatrząsł rynkiem, banki jeden po drugim podnosiły oprocentowanie, żeby klienci nie uciekli z oszczędnościami. Gigant został wtedy oskarżony o wywołanie wojny depozytowej. Teraz znów gra ostro, wchodząc na stosunkowo niewielki rynek depozytów internetowych. To jego nowy pomysł i strategia dla Inteligo. Całkiem inteligentne. Zaporowa cena Inteligo, internetowa marka PKO BP, odpali zupełnie nowy produkt: lokaty, które można będzie zakładać przez internet, bez...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PKO BP łowi wyjadaczy wisienek