PKO BP łowi wyjadaczy wisienek

Eugeniusz Twaróg
20-09-2011, 00:00

Bank internetowy gra agresywnie i wysoko licytuje. Konkurenci zachowują pokerowe twarze, ale będą musieli podbić stawkę.

Ostatni raz tak ofensywnie PKO BP zagrał w lutym 2008 r., wprowadzając lokatę na 6 proc. Mocno zatrząsł rynkiem, banki jeden po drugim podnosiły oprocentowanie, żeby klienci nie uciekli z oszczędnościami. Gigant został wtedy oskarżony o wywołanie wojny depozytowej. Teraz znów gra ostro, wchodząc na stosunkowo niewielki rynek depozytów internetowych. To jego nowy pomysł i strategia dla Inteligo. Całkiem inteligentne. Zaporowa cena Inteligo, internetowa marka PKO BP, odpali zupełnie nowy produkt: lokaty, które można będzie zakładać przez internet, bez...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / PKO BP łowi wyjadaczy wisienek