Dzień wcześniej walory podrożały o ponad 23 proc. wspinając się na najwyższy poziom od 2001 r.



Wspomniana gra na urządzenia mobilne, robiąca ostatnimi czasy zawrotną karierę dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i kilku innych krajach, ale jeszcze nie w Japonii, kraju, który znany jest z zamiłowania do gadżetów i nowinek technologicznych.
Tymczasem dziennik „The Wall Street Journal” i internetowy serwis technologiczny TechCrunch, powołując się na anonimowe źródła doniosły, że usługa stanie się dostępna w Kraju Kwitnącej Wiśni już nawet dzisiaj (środę, 20 lipca). Później TechCrunch nieco ostudził emocje, twierdząc, że Nintendo zdecydowało się opóźnić wdrożenie projektu z uwagi na wyciek istotnych informacji, mogący zakłócić proces jego uruchamiania.
Współpraca pomiędzy Nintendo a McDonalds stworzy z placówek amerykańskiej sieci fast food tzw. Pokestops lub gyms, miejsca gdzie gracze będą mogli walczyć przeciwko konkurentom lub znaleźć nowe potwory Pokemons. Ma być ich ponad 3 tys.