Polacy rzucili się na makarony i konserwy

Atak Rosji na Ukrainę przemeblował polski rynek FMCG – skokowo wzrosła sprzedaż m.in. produktów z długim terminem przydatności. Eksperci spodziewają się utrzymania dynamiki.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak duży wzrost sprzedaży produktów z kategorii FMCG zanotowały największe sieci detaliczne w Polsce
  • w których kategoriach wzrost był największy i ile wyniósł

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ