Polacy kochają lamborghini

opublikowano: 24-11-2020, 10:59

W 24 godziny od debiutu lamborghini huracana STO w polskich salonach rozdzwoniły się telefony — wpłynęło aż siedem zamówień. Marka świetnie sobie u nas radzi.

- W ciągu 24 godzin od ukazania się huracana STO dostaliśmy siedem zapytań od klientów z Polski o możliwość jego kupna. To potwierdza pozycję naszego kraju jako jednego z dziesięciu najważniejszych rynków dla marki - mówi Piotr Jędrach, dyrektor salonu Lamborghini Warszawa.

Za czym tym razem ustawiła się kolejka? Huracan STO to najnowsze dziecko inżynierów, którzy stali za zbudowaniem modeli huracan super trofeo EVO oraz huracan GT3 EVO - aut, które trzy lata z rzędu zwyciężały w 24-godzinnym wyścigu Daytona.

Huracan STO to dla kierowcy doświadczenie pięknie wyważonego, lekkiego i dopracowanego aerodynamicznie samochodu sportowego. Zaawansowane rozwiązania techniczne i wyspecjalizowana wiedza, które zdobyliśmy przy super trofeo i GT3, pozwoliły udoskonalić projekt huracana STO. Kierowca doświadczy pełni wyścigowych wrażeń w samochodzie dopuszczonym do codziennej jazdy po drogach publicznych - mówi Maurizio Reggiani, główny inżynier Lamborghini.

Auto napędza wolnossący silnik V10 o pojemności 5,2 litra. Dostarcza 640 KM i 565 Nm momentu obrotowego. Od 0 do 100 km/h rozpędzi się w 3 sekundy, od 0 do 200 km/h w 9 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Ceny zaczynają się od 250 tys. EUR. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w marcu 2021 r.

Polscy klienci uwielbiają auta tej marki. Potwierdza to nie tylko zebranie siedmiu zamówień w ciągu doby od premiery huracana STO, ale także tegoroczna liczba rejestracji innych modeli marki. Od stycznia do końca października zarejestrowano 46 nowych aut lamborghini, o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Tym samym włoska marka jest jedną z nielicznych, której udało się urosnąć w pandemicznym 2020 r.

Jak bułeczki:
Jak bułeczki:
W dobę po premierze modelu huracan STO aż siedmiu klientów z Polski złożyło na niego zamówienie.
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane