Polski fintech w Plug and Play

opublikowano: 19-03-2019, 22:00

Nethone zakotwiczył w akceleratorze z Doliny Krzemowej. Może znaleźć tam dużych klientów i inwestorów.

Nethone jest polskim fintechem, specjalizującym się m.in. w zabezpieczeniu płatności kartowych online. Za pomocą sztucznej inteligencji i autorskich metod profilowania internautów tropi frauderów, czyli złodziei tożsamości. Ten młody, zaledwie dwuletni start-up właśnie dołączył do grona uczestników Plug and Play — akceleratora z Doliny Krzemowej, zrzeszającego młode technologiczne firmy, światowe korporacje i inwestorów. Polska firma zakwalifikowała się do trzymiesięcznego programu „Summer 2019”. Jego celem jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań dla sektora turystycznego. W konkursie wystartowało 100 start-upów, z czego dostało się 17.

Fintech Nethone, którym kieruje Hubert Rachwalski, do
czerwca ma czas na wypracowanie rozwiązania, które przekona do współpracy
gigantyczne firmy, inwestorów VC i aniołów biznesu.
Zobacz więcej

GRA WARTA ŚWIECZKI:

Fintech Nethone, którym kieruje Hubert Rachwalski, do czerwca ma czas na wypracowanie rozwiązania, które przekona do współpracy gigantyczne firmy, inwestorów VC i aniołów biznesu. Fot. WM

„Branża turystyczna i hotelarska, warta obecnie około 8 mld USD, niemal codziennie wpływa na życie każdego z nas. Chcemy jak najlepiej chronić jej klientów. Udział w Selection Day Plug and Play było kolejnym wyzwaniem, z którym nasza firma z powodzeniem się zmierzyła. Z niecierpliwością czekamy na wspólnie projekty, które stworzymy z naszymi partnerami” — mówi Rodrigo Camacho, CCO Nethone, cytowany w komunikacie.

Nethone ma globalny zasięg — pozyskał klientów z Europy i Ameryki Łacińskiej. Zapobiega fraudom płatniczym w branży turystycznej, pożyczkowej i handlowej. Współpracuje z argentyńskim internetowym biurem podróży Almundo.com i polskim agregatorem ofert kredytowych dla biznesu — platformą Kredytmarket. Fintech stworzył również komercyjne rozwiązanie zabezpieczające pożyczkodawców i sieci afiliacyjne przed nieuczciwymi praktykami przy rozliczaniu prowizji dla pośrednika za pozyskanie klienta pożyczkowego. Impulsem do stworzenia takiego rozwiązania była afera cookie stuffing, o której informowaliśmy na łamach „PB” w artykule „Szybkie pożyczki z nadzianymi ciasteczkami”.

Plug and Play był jednym z pierwszych inwestorów, który uwierzył w Google’a, PayPala, Dropboxa, LendingClub, N26, Soundhound i Guardant Health.

Sprawdź program konferencji "PSD2 2019", 14 maja 2019, Warszawa >>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy