Polski hub z zagranicznym napędem

Volkswagen i Mercedes, a także Fiat, Toyota, General Motors... Co gigantów przemysłu motoryzacyjnego ciągnie do Polski? I jak ich inwestycje wpłyną na naszą gospodarkę, innowacyjność, rynek pracy?

Dobrze było już w zeszłym roku, kiedy polski przemysł motoryzacyjny osiągnął obroty ponad 120 mld zł, a wartość eksportu (głównie części i podzespołów aut) wyniosła 10,5 mld dolarów, co było tylko cztery razy gorszym wynikiem niż amerykański. Dobrych wieści dla krajowej motobranży jest coraz więcej. Ostatnio nie ma niemal tygodnia, w którym nie mówiłoby się o inwazji międzynarodowych koncernów. Wysyp inwestycji Volkswagen dopiero co otworzył we Wrześni w Wielkopolsce fabrykę, która kosztowała 800 mln euro (3,5 mld zł). Ten kolejny polski zakład...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polski hub z zagranicznym napędem