Prezes nie powinien oceniać opakowań

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 14-07-1999, 00:00

Prezes nie powinien oceniać opakowańProducenci nie przywiązują wagi do designu Półki w polskich sklepach wyglądają dobrze, ale jeszcze nie idealnie. Firmy projektowe uważają, że producenci wciąż zbyt małą wagę przywiązują do opakowań. Zamawiając je popełniają te same błędy.Konsument stojąc przed półką w sklepie decyzję, który produkt ma kupić, podejmuje w trzy sekundy. Często o ostatecznym wyborze decyduje zewnętrzna strona wyrobu. Firmy projektujące opakowania narzekają, że wielu producentów zdaje się tego nie rozumieć. Pracownicy działów marketingu, nawet dużych firm, popełniają wciąż...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Prezes nie powinien oceniać opakowań