Restauratorzy walczą o przetrwanie [PODCAST]

opublikowano: 19-01-2021, 10:00

W dzisiejszym Podcaście Antykryzysowym rozmawiamy o tym, jak wyglądał rok 2020 w gastronomii, które lokale najbardziej ucierpiały wskutek pandemii i związanych z nią obostrzeń, który lockdown był bardziej dotkliwy dla branży oraz jak może wyglądać nowy rok w restauracjach i kawiarniach. Rozmawiamy też o jedzeniu zamawianym do domu - ile zamawialiśmy, co zamawialiśmy i za ile.

- Wydaje mi się, że zdecydowanie ten drugi lockdown był dla branży bardziej dotkliwy, bo w tym pierwszym mieliśmy jeszcze jakieś zapasy, te długi, w które restauracje wpadły, były mniejsze aniżeli teraz. Trzeba też podkreślić, że restauratorzy nie poszli na łatwiznę, chcieli utrzymać pracowników i szukali wszelkich sposobów by to zrobić, a to oczywiście potężne koszty. Restauracje nie odbudowały się tak naprawdę po pierwszym lockdownie, zaczęły dopiero powoli wychodzić z długów, a drugi lockdown je po prostu dobił. W tym momencie wielu restauratorów jest zdesperowanych i nie dziwią zapowiedzi otwarcia lokali. Oczywiście można w pełni zrozumieć, dlaczego tak się dzieje. Oni też mają wybór, albo będą walczyć w sądach, albo muszą pogrzebać swój biznes, który budowali wiele lat, który utrzymywał nie tylko ich, ale też ich pracowników, rodziny. Dużo jest tu krzywdy dla restauratorów - mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Posłuchajcie całej rozmowy o branży gastronomicznej. A wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane