Spada sprzedaż aut w Japonii

Sprzedaż nowych aut spadła na japońskim rynku siódmy miesiąc z rzędu. W styczniu nabywców znalazło 259,7 tys. pojazdów obejmujących samochody osobowe (z wyłączeniem aut typu mini), ciężarówki i autobusy. To o pół procent mniej niż w styczniu 2005 r. Największy spadek stał się udziałem Nissana (-15 proc.) oraz Hondy (-13 proc.).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ