Start-up szykuje kapsułkową rewolucję

Biocam chce upowszechnić badanie układu pokarmowego za pomocą kapsułki. Sięgnie do inwestorów po 1 mln EUR na badania kliniczne i certyfikację w UE oraz w USA.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • Jakie przewagi konkurencyjne ma Biocam
  • Jaki model komercjalizacji dopuszcza i kiedy spodziewa się rentowności
  • Kto i ile zainwestował już w spółkę
  • Kiedy i na jakie cele chce pozyskać dodatkowy kapitał
  • Jak potencjał takiego rozwiązania ocenia lekarz

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ