Sushi Factory poszerza menu

W podpoznańskim Robakowie rosną moce w sushi. Producent sięga też po inne azjatyckie dania.

Sushi Factory zadebiutowało w branży spożywczej jesienią 2015 r. z zamiarem dostarczania japońskiego przysmaku ze swojego zakładu pod Poznaniem do sieci handlowych, stacji benzynowych i punktów kateringowych. Po półtora roku podwaja moce, które pozwolą mu teraz na docelową produkcję 1 mln tacek sushi miesięcznie. — Dziś sprzedajemy do 400 tys. tacek miesięcznie, ale rozmowy z kolejnymi sieciami są na zaawansowanym etapie. Zaczęliśmy też eksport do Danii i Węgier, to na razie niewielkie ilości — mówi Dariusz Tubacki, wspólnik i członek zarządu Sushi Factory.

Zobacz więcej

Apetyt Polaków na kuchnię azjatycką wciąż rośnie - uważa branża.

W 2015 r. zarządzana przez niego spółka zatrudniała 25 osób, dziś ma ponad 160 pracowników.

— To nie koniec inwestycji. Następnym naszym krokiem będzie poszerzenie portfela o inne dania kuchni azjatyckiej. Chciałbym, żeby pierwsze tacki ryżu z różnymi dodatkami trafiły do sklepów jeszcze w tym roku. Tak jak i nasze sushi, mają to być dania typu convenience. Na razie jesteśmy na etapie wybierania maszyn — opowiada Dariusz Tubacki.

Członek zarządu Sushi Factory przekonuje, że apetyt Polaków na kuchnię azjatycką wciąż rośnie.

— Wejście w kolejne tego typu dania to dla nas naturalny krok. Nie oznacza to, że rezygnujemy z ekspansji w kategorii sushi — wciąż mamy tu jeszcze bardzo wiele do zdobycia — dodaje Dariusz Tubacki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Sushi Factory poszerza menu