Swarzędz Meble: VI Emisja akcji doszła do skutku

(Marek Druś)
opublikowano: 26-10-2005, 17:21

Emisja akcji Swarzędz Meble doszła do skutku, poinformował zarząd spółki. 27 inwestorów zapisało się na łącznie 10.867.388 akcji VI emisji o wartości nominalnej 0,50 zł każda, które nie zostały subskrybowane w ramach prawa poboru. - W związku z powyższym w VI Emisji Akcji subskrybowanych zostało łącznie 53.265.052 akcje, co oznacza, że emisja doszła do skutku. Przydział Akcji VI Emisji został dokonany przez Zarząd bez redukcji zapisów – głosi komunikat Swarzędz Meble.

Emisja akcji Swarzędz Meble doszła do skutku, poinformował zarząd spółki. 27 inwestorów zapisało się na łącznie 10.867.388 akcji VI emisji o wartości nominalnej 0,50 zł każda, które nie zostały subskrybowane w ramach prawa poboru. - W związku z powyższym w VI Emisji Akcji subskrybowanych zostało łącznie 53.265.052 akcje, co oznacza, że emisja doszła do skutku. Przydział Akcji VI Emisji został dokonany przez Zarząd bez redukcji zapisów – głosi komunikat Swarzędz Meble.

Pod koniec lipca 2005 roku WZA Swarzędz Meble uchwaliło obniżenie wartości nominalnej akcji spółki z 2,50 zł do 0,50 zł. Zdecydowało jednocześnie o podwyższeniu jej kapitału przez emisję 53,26 mln nowych akcji o wartości nominalnej 0,50 zł, z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. 17 października zarząd Swarzędz Meble poinformował, że w terminie wykonywania prawa poboru, tj. w dniach 6-10 października zostało złożonych 1.236 zapisów podstawowych na 22.964.124 akcje spółki. Dokonano także 114 zapisów dodatkowych na 19.732.232 akcje. W drugim terminie subskrypcji do objęcia pozostało 10.568.696 akcji.

MD

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane