Telewizja traci na rzecz Internetu

Krzysztof Kluska
opublikowano: 03-11-2000, 00:00

Telewizja traci na rzecz Internetu

Z badań dotyczących korzystania z Internetu, przeprowadzonych przez katedrę marketingu krakowskiej Akademii Ekonomicznej, wynika, że sieć coraz skuteczniej rywalizuje z innymi mediami. Na razie najwięcej straciła telewizja. Ponad 50 proc. ankietowanych internautów przyznało, że od chwili rozpoczęcia korzystania z sieci mniej czasu poświęca na oglądanie programów TV. Z kolei 40 proc. użytkowników Internetu zadeklarowało, że zrezygnowało z czytania prasy. Obronną ręką wychodzi radio. Tylko 16 proc. internautów przestało korzystać z tego medium.

Z badań wynika również, że obecnie Polacy surfują po sieci około 14 godzin tygodniowo, czyli o trzy godziny więcej niż przed rokiem. Największą popularnością cieszą się wyszukiwarki i portale internetowe, dużo mniejszą — strony firmowe i prywatne. W rankingu najczęściej odwiedzanych portali nadal przewodzi Onet, a drugie miejsce zajmuje Wirtualna Polska. KRK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Krzysztof Kluska

Polecane