Telpol Przyszedł czas sprzedaży przez internet

Barbara Warpechowska
opublikowano: 15-12-2008, 00:00

LIDERZY W REGIONACH ŚLĄSKIE

1

Zaczęło się od serwisu sprzętu RTV. Dzisiaj Telpol jest liczącym się

na rynku dystrybutorem domowej elektroniki i sprzętu AGD.

Telpol działa od 1994 r. Na początku zajmował się przede wszystkim serwisem sprzętu RTV. Stopniowo stawał się dużą firmą detaliczną i dystrybucyjną na rynku RTV i AGD w Polsce południowej. Jest jednym z założycieli grupy MediaExpert — sieci handlowej, która liczy obecnie ponad 200 placówek oferujących sprzęt RTV i AGD, rowery, skutery, komputery, oprogramowanie i multimedia.

— Przystąpienie do sieci było jednym z najważniejszych momentów w historii firmy, zapewniającym jej dynamiczny rozwój, a także perspektywy na przyszłość — podkreśla Bartłomiej Ślęczka, dyrektor generalny Telpolu.

Firma prowadzi również sprzedaż hurtową, jednak główny nacisk kładzie na rozwój salonów sprzedaży. Zawierciański Telpol planuje poszerzenie dotychczasowego asortymentu oraz wyko-rzystanie nowych kanałów sprzedaży, szczególnie handlu elektronicznego.

Bartłomiej Ślęczka spodziewa się, że przychód w 2008 roku będzie co najmniej o 30 proc. wyższy niż w ubiegłym.

A prognozy na przyszłość?

— Widać lekkie schłodzenie koniunktury, jednak, moim zdaniem, ma ono charakter przejściowy. Najwyraźniej klienci wierzą, że solidne podstawy, na jakich opiera się polska gospodarka i system finansowy sprawią, że obecne zawirowania na rynkach finansowych nie wpłyną znacząco na ich sytuację materialną. Spodziewam się więc dobrej końcówki roku — ocenia Bartłomiej Ślęczka.

Strategia

Rozbudowujemy sieć salonów sprzedaży detalicznej. Jednocześnie będziemy wykorzystywać

nowe kanały sprzedaży, w tym handel elektroniczny.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu