W start-up Restimo zainwestowali aniołowie biznesu

Magdalena GłowackaMagdalena Głowacka
opublikowano: 2025-02-20 10:55

Start-up już trzeci raz przekonał inwestorów do wsparcia. Tym razem zebrał 2 mln zł od aniołów biznesu. Nawiązał też współpracę z producentem spożywczym.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jaką kwotę finansowania pozyskał start-up do tej pory
  • który producent spożywczy w niego zainwestował
  • jakie znane marki gastronomiczne korzystają z usług Restimo
  • na jakie rynki zagraniczne zamierza wejść
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Restimo to start-up technologiczny budujący aplikację dla branży gastronomicznej i q-commerce. Z jego usług korzystają m.in.: North Fish, Thai Wok, Salad Story, Gorąco Polecam i Cukiernia Sowa. Za pośrednictwem Restimo firmy integrują platformy dostaw jedzenia, systemy zamówień online, usługi kurierskie oraz systemy POS.

W przyszłość i ekspansję firmy założonej przez Arka Bieleckiego, Tomasza Marcińczyka i Marcina Nowaka uwierzyli kolejni aniołowie biznesu, m.in. Mike Korba, współzałożyciel User.com, i Aleksandr Zuza, założyciel ukraińskiej spółki Bianchi Professional.

Restimo nawiązało też współpracę branżową ze spożywczym Iglotexem specjalizujący się w produkcji żywności mrożonej i chłodzonej. Dysponuje bazą około 50 tys. klientów z branży gastronomicznej i sprzedaży detalicznej. Pomoże Restimo w działaniach sprzedażowych i marketingowych.

Trzecie dofinansowanie

Start-up pozyskał dotychczas 5,2 mln zł, uwzględniając zakończoną właśnie rundę finansową. W 2020 r. uczestniczył w programie akceleracyjnym belgijskiego funduszu EIT Digital, w 2022 zainwestowali w niego 1,2 mln zł aniołowie biznesu, a w 2024 grupa inwestorów prywatnych zainwestowała 2 mln zł. Kapitał pozyskany w 2025 r., czyli 2 mln zł, zostanie przeznaczony na rozwój platformy i ekspansję zagraniczną.

Aplikacja poszerza horyzonty

— W ostatnim roku skoncentrowaliśmy się na rozwoju produktu i integracji, a także usprawnieniu procesów sprzedaży i obsługi klienta. Dzięki temu umocniliśmy pozycję lidera wśród integratorów w naszym obszarze działalności. Teraz jesteśmy gotowi na rozwój za granicą i przygotowujemy się do wejścia na rynki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej — mówi Tomasz Marcińczyk, współzałożyciel Restimo.

Usługa oferowana przez Restimo dostępna jest w ponad 60 miastach w Polsce. Aplikacja obsłużyła już około 7 mln zamówień na kwotę 530 mln zł.