CD Projekt i Netflix łączą siły w ramach WitcherCon

GSU
opublikowano: 11-06-2021, 15:53
aktualizacja: 11-06-2021, 19:15

Tajemnicza wymiana zdań na Twitterze wydźwignęła do góry notowania największego producenta gier. Niedługo później okazało się, że chodzi o wspólne wydarzenia o nazwie WitcherCon, na które szykują wiele niespodzianek.

W piątek na twitterowych profilach gry „Wiedźmin” oraz serialu o przygodach Geralta z Rivii doszło do niecodziennej wymiany zdań. Pierwszy z nich zapytał o dostępność tego drugiego w dniu 9 lipca. Po pozytywnej odpowiedzi doszło do umówienia spotkania.

To wzbudziło spekulacje dotyczące lipcowego wydarzenia, Część obserwatorów spodziewałą się nowego zwiastuna drugiego sezonu netfliksowego serialu. Wcześniej Netflix ujawnił, że drugi sezon będzie miał premierę w IV kw. 2022 r.

Na twitterową pogawędkę pozytywnie zareagował kurs największego polskiego producenta gier, który zakończył dzień blisko 7 proc. wzrostem.

Niedługo później Netflix zaprezentował nowe sceny z drugiej serii “Wiedźmina” i została ujawniona informacja, że zapowiedziane na lipiec wydarzenie to WitcherCon,

“To globalne święto wszystkiego, co wiedźmińskie., które będzie transmitowane na żywo na kanałach Netfliksa, CD Projekt Red na YouTubie oraz Twitchu” - głosi komunikat.

“Zobacz jak świat gier komputerowych spod znaku Wiedźmina od CD Projekt Red i serialu Wiedźmin od Netflixa łączą siły w pełnym niespodzianek i premierowych materiałów wydarzeniu” - czytamy dalej.

W trakcie wydarzenia mają się pojawić informacje dotyczących tworzenie gier o Wiedźminie, serialu i anime Netflixa w tym materiały zza kulis. Mają być panele dyskusyjne na których nie zabraknie nowości związanych z serialem i uniwesrum Wiedźmina.

Organizatorzy zapowiedzieli jednocześnie, że podczas WitcherConu nie zostanie zapowiedziana żadna nowa gra z serii Wiedźmin.

Przypomnijmy, że premiera pierwszego sezonu serialu „Wiedźmin” na nowo ożywiła zainteresowanie grą „Wiedźmin 3”, która w niedługim czasie od premiery serialu zanotowała nowe szczyty sprzedaży, co oczywiście pozytywnie przełożyło się na wyniki CD Projektu.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane