Witryny raczej na zamówienie

MK
opublikowano: 02-01-2013, 00:00

Barometr „Puls Biznesu”

Stworzenie strony internetowej polscy przedsiębiorcy najczęściej zlecają firmom zewnętrznym. Jeszcze rok temu prawie jedna trzecia polskich małych i średnich firm nie miała własnej strony WWW.

Jak jednak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez Blink.pl (oferuje hosting i serwery WWW), podmioty z sektora MŚP już wiedzą, że obecność w internecie to skuteczne narzędzie pozyskiwania nowych klientów. W związku z tym coraz chętniej inwestują w marketing w sieci, zdając się w tym względzie na profesjonalistów.

Spośród 200 losowo wybranych firm aż 110 zleciło stworzenie strony firmie zewnętrznej. Połowa firm, które wykonały swoje strony samodzielnie, zdecydowała się na użycie w tym celu kreatora WWW (18 proc. wszystkich przedsiębiorstw biorących udział w badaniu).

Przy zastosowaniu tej metody poszło im to raczej szybko i łatwo. Niestety, efekt nie zawsze był satysfakcjonujący: rzadko udawało się wyróżnić i zbudować naprawdę skuteczną stronę, uwzględniającą specyfikę firmy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu