Czytasz dzięki

Wschodni zaśpiew polskiego szofera

Przewoźnicy drogowi mają wielki kłopot: brak pracowników. W dodatku łatwiej chyba zostać pilotem samolotu niż kierowcą ciężarówki

Transport drogowy to bardzo konkurencyjny sektor, a średnia marża netto przedsiębiorstw wynosi około 2 proc. Rosnące wymagania co do bezpieczeństwa i ekologiipojazdów sprawiają, że ciężarówki są coraz droższe, więc firmy konkurują głównie produktywnością. Oznacza to, że szanse firmy na sukces są tym większe, im więcej kilometrów pokonują jej auta. Skutkuje to bowiem niższymi kosztami stałymi na kilometr.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.