Wschodni zaśpiew polskiego szofera

Przewoźnicy drogowi mają wielki kłopot: brak pracowników. W dodatku łatwiej chyba zostać pilotem samolotu niż kierowcą ciężarówki

Transport drogowy to bardzo konkurencyjny sektor, a średnia marża netto przedsiębiorstw wynosi około 2 proc. Rosnące wymagania co do bezpieczeństwa i ekologiipojazdów sprawiają, że ciężarówki są coraz droższe, więc firmy konkurują głównie produktywnością. Oznacza to, że szanse firmy na sukces są tym większe, im więcej kilometrów pokonują jej auta. Skutkuje to bowiem niższymi kosztami stałymi na kilometr.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ