Niemiecki detalista miał mniejszy zysk w II kwartale niż spodziewali się analitycy. To skutek rosnącego bezrobocia, które ograniczyło wydatki klientów. Zysk wyniósł 48 mln EUR wobec 453 mln EUR starty przed rokiem. Analitycy prognozowali 88,4 mln EUR.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Niemiecki detalista miał mniejszy zysk w II kwartale niż spodziewali się analitycy. To skutek rosnącego bezrobocia, które ograniczyło wydatki klientów. Zysk wyniósł 48 mln EUR wobec 453 mln EUR starty przed rokiem. Analitycy prognozowali 88,4 mln EUR.