Czytasz dzięki

Z nową marką na podbój regionów

opublikowano: 04-08-2020, 22:00

O ponad połowę wzrośnie elastyczna powierzchnia oferowana przez Chillispaces.com. Nowa marka wejdzie do Łodzi, Trójmiasta i Bydgoszczy.

Działający dotychczas głównie w Krakowie i Rzeszowie operator biur serwisowanych i coworkingów, firma Rise.pl, od początku sierpnia używa nowej nazwy oferowanych przestrzeni — Chillispaces.com. W czwartym kwartale 2020 r. i pierwszym 2021 firma chce otworzyć cztery kolejne biura serwisowane: w Łodzi, Bydgoszczy, Rzeszowie i Gdańsku. Łączna powierzchnia elastycznych przestrzeni oferowanychprzez nią po uruchomieniu nowych biur ma urosnąć o ponad 70 proc. i osiągnąć 24 tys. m kw. w 11 lokalizacjach, a liczba dostępnych stanowisk pracy o blisko 80 proc. — do 4 tys. We wszystkich lokalizacjach znajdzie się około 100 sal konferencyjnych.

— Po 14 latach zbierania doświadczeń w południowej Polsce i zbudowaniu w niej pozycji lidera idziemy o krok dalej. Zainteresowanie biurami serwisowanymi w Polsce stale rośnie. Dynamika rozwoju branży w ostatnich miesiącach dodatkowo wzrosła wraz z coraz większą liczbą atrakcyjnych możliwości podnajmu. Czujemy, że posiadana przez nas wiedza i praktyka to ogromny kapitał. Chcemy go przenieść do nowych lokalizacji, w których rynek flex wciąż nie jest nasycony i daje nowe możliwości rozwoju — mówi Robert Jarząbek, współwłaściciel Chillispaces.com i Rise.pl.

Według Piotra Augustyna, drugiego współwłaściciela firmy, krótkie umowy najmu, efektywność kosztowa, możliwość szybkiej ewolucji biura w związku z cyfryzacją będą także obecnie brane pod uwagę w firmowych strategiach uwzględniających wpływ COVID-19 na biznes. Zdaniem Adama Lisa, doradcy ds. elastycznych rozwiązań biurowych w JLL, strategia polegająca na uniknięciu warszawskiej konkurencji i skierowaniu się na rynki regionalne to dobry pomysł na ekspansję.

— Stołeczny rynek jest teraz bardzo rozgrzany i zdominowany przez międzynarodowych graczy. Zamiast brać udział w panującej tu wojnie cenowej, firma kieruje się do miast, które nie są jeszcze zdominowane przez globalnych operatorów. Chillispaces.com ma już doświadczenie na rynkach regionalnych i może je tam lepiej wykorzystać — największe aglomeracje są do siebie podobne, ale bardzo różnią się od Warszawy. W Krakowie, w którym firma zdobyła już mocną pozycję, podaż powierzchni flex jest wysoka, więc ekspansja do Łodzi czy Trójmiasta wydaje być naturalnym kolejnym krokiem — mówi Adam Lis.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane