Agencja wesprze początkujących

AJ
opublikowano: 02-02-2011, 15:23

Nieomal matczyną opieką obejmiemy najmłodsze firmy — obiecuje PARP.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przyjrzała się polskim start-upom. Wniosek nie zaskakuje — młodym firmom nie jest lekko. Ich właścicielom brakuje profesjonalnych analiz otoczenia, biznesplanów i strategii rozwoju. Na tle zachodu słabo wypadamy pod względem innowacyjności. Z tych powodów pierwszy rok przeżywają jedynie 3 na 4 przedsiębiorstwa.

— Brak profesjonalnego podejścia to najczęściej popełniany błąd, który co najmniej hamuje rozwój firmy — tłumaczy Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.

Aby to zmienić, agencja zachęca nowo powstające firmy do skorzystania z oferty bezpłatnych usług na 2011 r.

— Chodzi o doradztwo w ramach punktów Krajowego Systemu Usług, platformę e-learningową, pomoc finansową w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz bony na innowacje czy wsparcie informacyjno-doradcze w ramach sieci Enterprise Europe Network — wylicza prezes PARP.

Listę i opis wszystkich dostępnych instrumentów można znaleźć na stronie internetowej: www.parp.gov.pl/index/index/1678.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AJ

Polecane