Ajinomoto rośnie apetyt

Japoński gigant dopiero zaczyna się u nas rozkręcać. Wchodzi w nową kategorię produktów instant, chce wskoczyć na podium i myśli o akwizycjach.

Zaczęło się od importu zupek błyskawicznych YumYum w 1997 r., potem było jedno przejęcie w 2003 r. fabryki i marki SamSmak, a dziś Ajinomoto Poland uruchamia nową linię produkcyjną w zakładzie w Małkini Górnej (100 km od Warszawy) i przyznaje, że jego obecna pozycja w Polsce jest dużo poniżej ambicji i możliwości jego japońskiego właściciela. Niedosyt Grupa Ajinomoto, notująca 8 mld EUR przychodów rocznie, jest obecna w 130 krajach, zatrudnia 31,3 tys. pracowników i ma 128 fabryk. Jej historia zaczęła się 1909...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Ajinomoto rośnie apetyt