Firma Cydrownia chce zebrać 400 tys. zł na rozwój produkcji i dystrybucji.
Właściciele marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr i Cydr Grójecki szukają poprzez platformę beesfund.com finansowania, ale i promocji dla swojej Cydrowni. Przekonują, że to narodowy alkohol, w który warto, by zainwestował niejeden Polak. Wyemitowali 13.4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Firma Cydrownia chce zebrać 400 tys. zł na rozwój produkcji i dystrybucji.
Właściciele marek Cider Inn, Dzik Polski Cydr i Cydr Grójecki szukają poprzez platformę beesfund.com finansowania, ale i promocji dla swojej Cydrowni. Przekonują, że to narodowy alkohol, w który warto, by zainwestował niejeden Polak. Wyemitowali 13.4 tys. akcji, każda o wartości 30 zł.
- Zachęcamy do zakupienia naszych akcji i tym samym wspierania produkcji polskiego cydru. Chcemy rozwijać tę polską kategorię niskoprocentowego alkoholu także po to, by za jakiś czas podbijać polskim cydrem inne rynki Europy i świata – mówi Robert Sieradzki, prezes Cydrowni.
Robert Sieradzki od 25 lat działa w branży reklamowej. To właściciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej What, a wcześniej dyrektor kreacji agencji Martis i współzałożyciel Ad Fabriki.
Dzięki pozyskanym pieniądzom na Cydrownię chce m.in. ustawić w sklepach w całej Polsce tysiące specjalnych regałów, które będą cydrowymi przewodnikami i zwiększyć w ten sposób dystrybucję, a kolejno również produkcję. Początki firmy sięgają 2013 r. Podaje, że do tej pory wyprodukowała około 300 tys. litrów jabłkowego trunku. Teraz mówi o zwiększeniu produkcji do 600 tys. litrów rocznie.
Na cydrowym pokładzie firma ma m.in. wieloletniego prezesa polskiego oddziału P&G Marka Kapuścińskiego jako przewodniczącego rady nadzorczej oraz Krzysztofa Szalwę, byłego prezesa Gadu-Gadu jako członka rady nadzorczej.
Cydrownia to nie jedyny ostatnio przykład zebrania funduszy dla alkoholowego biznesu. Finansowanie zebrał w ten sposób Browar Inne Beczki, o którym pisaliśmy TUTAJ>>Akcja browar