Czas to pieniądz

  • Alina Treptow
27-04-2012, 00:00

Polscy biznesmeni nie oszczędzają na zegarkach – to wabik nie tylko na piękne kobiety, ale i na partnerów w interesach.

Kiedy patrzę na swoje zegarki, widzę historię mego życia i firmy — mówi Wojciech Kruk, założyciel i udziałowiec marki jubilerskiej W. Kruk. Choć na przegubie znanego biznesmena można zobaczyć Zenitha (ofiarowanego przez żonę), Roleksa lub Patka Philippe’a, to z największym sentymentem wspomina niemieckiego Glashutte, ofiarowanego przez ojca z okazji zdanej matury. Miał kosztować starszego Kruka niemal połowę pensji. — To było coś. Nadal trzymam go na pamiątkę — wspomina Wojciech Kruk. Pierwsze wrażenie Noszenie prawie 50-letniego, nawet sfatygowanego czasomierza...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

/ Czas to pieniądz