Efekt stycznia w cennikach

Ceny wielu produktów w styczniu będą rosły szybciej niż w innych miesiącach i konsumenci to dostrzegą.

Wiele firm wykorzystuje nowy rok, by podnieść ceny. Jest to bowiem idealny moment, w którym klienci mogą wykazać większe zrozumienie i nie zareagować negatywnie na podniesienie cen. W 2022 r. ten efekt może być szczególnie silny ze względu na powszechny charakter podwyżek. Czy to może być dodatkowy czynnik podbijający inflację? W jakich branżach najmocniejszy może być efekt stycznia? Postaram się odpowiedzieć na te pytania.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ