Era mocniej zapuka do domów

KL
opublikowano: 10-07-2009, 00:00

Komórkowy operator odświeża ofertę stacjonarną. Do końca roku chce mieć ponad 400 tys. klientów.

Komórkowy operator odświeża ofertę stacjonarną. Do końca roku chce mieć ponad 400 tys. klientów.

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) kojarzy się przede wszystkim z komórkami, ale świadczy także usługi stacjonarne. Od 14 lipca chce odświeżyć swoją ofertę Era Domowa i przyciągnąć nowe grupy klientów. Nowości to obniżki cen, pakiety minut, także wliczone w abonament pakiety połączeń na telefony stacjonarne za granicą.

— Rynek usług stacjonarnych jest dla nas bardzo ważny. Planujemy rozwijać nie tylko nowe oferty, ale także inwestować w ten segment. Chcemy być realnym konkurentem dla narodowego operatora —mówi Paweł Szarkowski, dyrektor marketingu usług abonamentowych w Erze.

Firma zainwestuje przede wszystkim w marketing, reklamę i wsparcie sprzedaży.

Obecnie z usług stacjonarnych Ery w różnych technologiach (w tym WLR, czyli na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej — TP) korzysta 380 tys. osób. Do końca roku ma być ich przynajmniej 400 tys.

— Taką liczbę przekroczymy na pewno. Chcielibyśmy przekroczyć 450 tys., ale nie możemy tego obiecać. Nie liczymy na eksplozję, bo ona już była — wyjaśnia Paweł Szarkowski.

60-65 proc. bieżącej sprzedaży oferty stacjonarnej to numery przenoszone od innych operatorów, czyli przede wszystkim z TP.

PTC przygotowuje też kolejne pakiety, które będą łączyły różne usługi: telefonię stacjonarną, komórkową i internet. Już teraz klienci, którzy korzystają z komórek operatora, mogą liczyć na zniżki w abonamencie na telefon stacjonarny.

Paweł Szarkowski zapowiedział wyniki z drugiego kwartału, które zostaną oficjalnie zaprezentowane za miesiąc.

— Mogę powiedzieć, że są dobre. Wyszliśmy już z chwilowego dołka spowodowanego przez kryzys — mówi dyrektor.

Era zyskała także na zmianie regulaminu Polkomtela (zmiana ta pozwoliła abonentom Plusa opuszczać sieć bez konsekwencji, co w reklamach wykorzystał Play).

— Liczba wniosków o przeniesienie numeru z sieci innych operatorów do naszej wzrosła w tym czasie kilkakrotnie. Nie chcemy jednak podawać konkretnych liczb —dodaje Paweł Szarkowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane