Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej wyniosła w drugim kwartale 2015 roku 466,6 mln zł, co stanowi wzrost o 11,9% w porównaniu do drugiego kwartału 2014 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 12,5%, czytamy w komunikacie.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 116 mln zł i były o 11,2% wyższe w porównaniu do drugiego kwartału 2014 roku. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji wzrosła o 37,2%.
Z kolei na rynku hiszpańskim sprzedaż w drugim kwartale 2015 roku wyniosła 161,9 mln zł i była o 10,8% wyższa, niż przed rokiem. W walucie lokalnej odnotowano wzrost o 12,9%.
Natomiast przychody dywizji Nowe Rynki osiągnęły w drugim kwartale 2015 roku poziom 64,8 mln zł i były o 40,6% wyższe w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (wzrost o 18,6% w walutach lokalnych), podano również.
AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.