Wydatki na User Acquisition wzrosły o 13,3 proc. mdm do 9,3 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się o 9,9 proc. do 1,4 mln zł. Grupa miała 20 mln pobrań.Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6,3 mln zł, czyli wzrosły 2,4 proc. mdm.Przychody grupy BoomBit ze sprzedaży gier mobilnych w lipcu wyniosły 16,9 mln zł.W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln zł), Darts Club (2,5 mln zł), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln zł). "W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli +Big Helmets: Warriors of Destiny+, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Boombit Marcin Olejarz.
Grupa BoomBit zanotowała w lipcu 2025 roku wzrost przychodów o 6,9 proc. mdm, do 17 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.
Wydatki na User Acquisition wzrosły o 13,3 proc. mdm do 9,3 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się o 9,9 proc. do 1,4 mln zł. Grupa miała 20 mln pobrań.
Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6,3 mln zł, czyli wzrosły 2,4 proc. mdm.
Przychody grupy BoomBit ze sprzedaży gier mobilnych w lipcu wyniosły 16,9 mln zł.
W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln zł), Darts Club (2,5 mln zł), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln zł).
"W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli +Big Helmets: Warriors of Destiny+, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Boombit Marcin Olejarz.