IBM prowadzi wywiady i dostarcza informację zwrotną

Materiał partnera: IBM
opublikowano: 21-03-2017, 22:00

Jakie trendy zmienią rynek w najbliższej przyszłości? Odpowiedź przyniosą wyniki nowych badań IBM C-Suite Study.

IBM po raz kolejny zaprasza członków zarządu i menedżerów do udziału w cyklicznym, globalnym badaniu IBM C-Suite Study. Ostatnia edycja tego badania przewidziała zacieranie się granic między poszczególnymi branżami, szeroko rozumianą innowacyjność jako element konieczny przy wprowadzaniu nowych produktów i usług, a także rosnące znaczenie nowoczesnych technologii – wykorzystania chmury obliczeniowej i Internetu Rzeczy.

IBM C-Suite Study to globalne badanie prowadzone przez IBM Institute for Business Value. Jego pierwsza edycja miała miejsce w 2003 r. Cyklicznie bierze w nim udział kilka tysięcy przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej firmami z całego świata, w tym menedżerowie z Polski. Badanie polega na prowadzeniu pogłębionych wywiadów, które dotyczą najważniejszych wyzwań, przed jakimi staje biznes we współczesnym świecie.

— Spotkanie z każdym uczestnikiem trwa około godziny – jest to dyskusja na temat wyzwań i szans biznesowych, otoczenia rynkowego firmy, konkurentów, pracowników i partnerów. – tłumaczy Paweł Filipowicz, partner zarządzający IBM Global Business Services. Kto wziął udział w IBM C-Suite Study ten otrzyma indywidualny raport z wnioskami, a w nim informację o tym, jak jego odpowiedzi wypadają na tle przedstawicieli danej branży, regionu i podobnego typu przedsiębiorstwa. Ponadto po skompletowaniu wszystkich wypowiedzi i przeprowadzeniu analiz przekrojowych, każdy z uczestników badania otrzyma pełną wersję globalnego raportu ‘The Global C-suite Study 2017’, określającego główne trendy dla rynku i w branży w nadchodzących latach.

— Dodatkowo, uczestnicy otrzymają raporty dotyczące różnych ról w organizacji, np. raport dla Dyrektorów Marketingu, a także informacje, jakie trendy zaobserwowaliśmy na danym rynku, np. raport dla branży finansowej. Umożliwi to określenie perspektyw rozwoju branży, w której działa firma i kluczowe czynniki warunkujące osiągnięcia w niej sukcesów – zapewnia Paweł Filipowicz.

Dotychczasowe doświadczenia dowodzą, że uczestnicy badania cenią sobie raporty dostarczane przez IBM i dostrzegają ich przydatność przy podejmowaniu decyzji biznesowych.

— Liczymy na zainteresowanie ze strony polskich menedżerów badaniem IBM C-Suite Study i zapraszamy do udziału w projekcie – dodaje szef IBM Global Business Services. Więcej informacji o badaniu na www.ibm.biz/2017csuitestudy

Krzysztof Polak

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera: IBM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu