InPost rozkręca platformę spożywczą

Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Operator paczkomatów chce być liderem internetowych zakupów spożywczych. W dążeniu do tego celu mają pomóc współpraca z Carrefourem i rozszerzenie usługi na Kraków.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • z jak szerokiej oferty Carrefoura mogą korzystać użytkownicy InPost Fresh
  • czy kierunek ekspansji InPost Fresh różni się od jego konkurentów i jakich dalszych ruchów można się po nim oczekiwać
  • dlaczego ekspert uważa, że InPost wszedł z usługą Fresh na bardzo grząski grunt
  • w jakim tempie rośnie rynek egrocery i co będzie sprzyjać jego rozwojowi w najbliższym czasie

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ