Notowany na giełdzie w Amsterdamie InPost na poważnie podchodzi do rozwoju platformy do e-zakupów spożywczych InPost Fresh. Na jej czele, jako dyrektor zarządzający, stanął Marcin Dakowski. Od 2020 r. był on związany z należącym do Allegro serwisem eBilet, od tego roku jako prezes, a wcześniej przez cztery lata pełnił funkcje menedżerskie w OLX. Doświadczenie zdobywał też m.in. w McKinsey&Company.

InPost Fresh ruszył w lipcu i zapewnił na terenie Warszawy szybkie dostawy zakupów spożywczych z Makro, zrobionych przez aplikację. Już wówczas jednak Rafał Brzoska, prezes operatora paczkomatów, zapowiedział, że zamierza stworzyć największy ogólnopolski żywnościowy marketplace. Pilotaż zakończy się w tym miesiącu. Na początku przyszłego roku firma zamierza skokowo zwiększyć liczbę obsługiwanych miast oraz ogłosić kolejnych partnerów.
Z Allegro pożegnali się w tym roku także inni ważni menedżerowie. W czerwcu odszedł po 20 latach pracy Piotr Szybiak, kierujący zespołami ds. produktu i ds. technologii, w sierpniu zrezygnował Damian Zapłata, członek zarządu, i przeszedł do Eobuwia na stanowisko prezesa, a z początkiem października Kacper Rozenbaum – były szef sprzedaży międzynarodowej – został dyrektorem generalnym Opontii w Polsce, firmy konsolidującej rynek e-commerce. Natomiast były prezes Allegro, Przemyslaw Budkowski, rozwija od 2019 r. Merxu, platformę do e-handlu w B2B.