Jak zwyciężać w pracy

DI
opublikowano: 2010-06-16 11:54

Książka ta zawiera 12 Prostych Prawd o tym, jak zwyciężać w pracy.

„Jestem z pracownikami szczery, zawsze staram się komunikować uczciwie i w sposób otwarty”.

„Pracownicy mogą liczyć na to, że będę się o nich troszczył. Chcę ich poznawać po prostu jako ludzi. Nie oczekuję, że wchodząc do biura, będą wyłączać swoje emocje”.

„Bardzo zależy mi na zwycięstwie każdego pracownika. Oczekuję pewności siebie, ale pozbawionej arogancji – chcę mistrzów, którzy nie są bezczelni”.

Czy znasz jakiegoś menedżera lub dyrektora, który w ten sposób opowiada o swojej roli w firmie i kontaktach z innymi pracownikami?

A może znasz kogoś kto powiedział: „Przywództwo? Eee tam, ważniejsze są twarde wyniki miesięczne”.

Prawda jest taka, że tworzenie zaufania do przywództwa w firmie to kwestia ekonomiczna, mająca bezpośredni wpływ na końcowy wynik finansowy. Bez zaufania wykrzesanie z podwładnych zaangażowania i lojalności jest trudne lub nawet niemożliwe. Bez tych składników nie będzie pracowników pracujących z pasją, przekraczających własne granice, aby służyć klientom.

Aby powstało zaufanie, menedżerowie muszą rozmawiać z pracownikami regularnie i najlepiej codziennie. Muszą dawać im wskazówki i pochwały. Kiedy trzeba – udzielić reprymendy. Wszystko z szacunkiem i troską o wyniki pracy drugiego człowieka. Bo nie chodzi przecież o to, aby ktoś dostał niską ocenę pracy. Niech wszyscy dostaną piątki. Niech wszyscy zwyciężą. Jak wtedy będzie wyglądała praca z klientami? Fenomenalnie! Pracownicy będą zadowoleni i będą się dzielić tym zadowoleniem… z klientami!

Książka ta zawiera 12 Prostych Prawd o tym jak zwyciężać w pracy oraz system ocen pracowniczych oparty na koncepcji „Nie oceniaj mojej pracy – pomóż mi dostać piątkę!” (opis + praktyczne wskazówki z wdrożenia). Informacje w niej zawarte pomogą ci pozbyć się uciążliwego oceniania pracowników w niesprawiedliwy sposób. A jeśli nawet twoja firma będzie zbyt oporna na zmianę, to zmienisz chociaż swoją atmosferę w pracy – na bardziej satysfakcjonującą, bardziej ludzką i po prostu bardziej przyjemną do znoszenia na co dzień.

Jak zwyciężać w pracy
Jak zwyciężać w pracy
None
None