Czytasz dzięki

KRRiT czeka na badawcze konkrety

Rynek chce sam zająć się organizacją jednolitego badania popularności treści w telewizji, radiu i internecie. KRRiT nie jest przeciw, ale oczekuje szybkich postępów

Przeczytaj artykuł i dowiedz się: 

  • jak postępują prace nad nowym standardem badań oglądalności i słuchalności, które zmienią podział reklamowego tortu, 
  • jak wyobrażają sobie współpracę z KRRiT wydawcy, 
  • kiedy zostanie przeprowadzone tzw. badanie założycielskie, 
  • jakie problemy pozostały do rozwiązania.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.