Legia szuka start-upów

opublikowano: 28-03-2019, 22:00

Nauka dla futbolu — w myśl tego trendu warszawski klub piłkarski zacieśnia współpracę z innowatorami. Na początek proponuje konkurs.

Legia Warszawa zdążyła już w swoich strukturach wyodrębnić komórkę badawczo-rozwojową — LegiaLab.

Legia
Fot. Tomasz Hamrat_Gazeta Polska_FORUM

Realizuje w niej pierwsze wewnętrzne projekty, m.in. analizę wydolności fizycznej zawodników czy personalizację treningów. Jednostka dopiero jest rozwijana i przygotowywana do „wystrzału” wraz z uruchomieniem Legia Training Center, do którego budowy klub właśnie przystępuje. W ośrodkuw Grodzisku Mazowieckim znajdzie się miejsce również dla start-upów. Otrzymają tam dostęp do infrastruktury sportowej, zaplecza analitycznego i taktycznego klubu, co pozwoli na szybką weryfikację ich wizji. To jednak dopiero po 2020 r. Już w maju 2019 r.

Legia zaprosi jednak do odwiedzenia nowego ośrodka jeden ze start-upów, które zgłoszą się do konkursu Science4Football StartUp Challenge. Konkursowe start-upy zostaną zaprezentowane również w Warszawie podczas majowego kongresu Science4Football, promującego „wiedzę oraz technologie w obszarze piłki nożnej i nauk o sporcie”.

— Chcemy zainteresować środowisko startupowe branżą sportową,w szczególności piłkarską, w której mogą znaleźć odbiorców swoich innowacyjnych rozwiązań. Wartość tego rynku, zarówno futbolu profesjonalnego, jak też amatorskiego, rośnie w bardzo szybkim tempie na świecie i w Polsce. W sposób naturalny coraz więcej pieniędzy i inwestycji w tej branży będzie przeznaczanych także na nowe technologie — mówi Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa.

Do konkursu można zgłaszać projekty m.in. z zakresu healthtech, medtech, big data, analityki taktycznej, internetu rzeczy czy tzw. technologii ubieralnych (wearables). W grę wchodzą rozwiązania podnoszące wyniki zawodników, trenerów i fizjoterapeutów.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane