LEGO Polska i Slowhop – partnerstwo na rzecz zabawy… i rodziny

Partnerem publikacji jest LEGO Polska
opublikowano: 2025-05-09 15:56

Co można zbudować z klocków? Dziś prawie wszystko, ale najważniejsze, że można przy tym zbudować silne więzi rodzinne. Wiedzą o tym marki LEGO i Slowhop, które łączą siły, aby z okazji Dnia Dziecka umożliwić dzieciom i ich rodzicom wspólną zabawę.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Dzieci lubią się bawić, to oczywiste. Jednak gdy sprawie przyjrzeli się specjaliści od statystyki, okazało się, że aż 96 proc. z nich uważa zabawę za istotną dla swojego dobrostanu – to wyniki badań opublikowane w Raporcie Play Well. Jednocześnie 91 proc. rodziców twierdzi, że wspólna zabawa pomaga im zacieśniać więzi rodzinne. Jednakże aż 80 proc. z nich przyznaje, że nie traktuje zabawy wystarczająco priorytetowo i że uznaje ją raczej za formę nagradzania dzieci, niż stały element dnia.

Wyjątkowe święto dzieci

Szczęśliwie, oprócz ekspertów od statystyk, są też eksperci od dobrej zabawy i do tego właśnie grona zalicza się Grupa LEGO. Jej misją stało się udowodnienie, że gdy na zabawę przeznaczamy odpowiednią ilość czasu, wzrasta kreatywność, poprawiają się umiejętności rozwiązywania problemów, a stres znika i to bez względu na wiek.

Dlatego, światowy potentat w produkcji klocków postanowił wykorzystać zbliżający się Dzień Dziecka do przypomnienia, jak istotna jest rola zabawy w rozwoju i pobudzaniu kreatywności dzieci, a także jak pozytywny wpływ wywiera ona na samopoczucie najmłodszych i budowanie relacji rodzinnych. Aby wprowadzić tę misję w życie, LEGO Polska chce sprawić, aby w tegorocznym Dniu Dziecka umożliwić dzieciom i ich rodzicom wspólną zabawę w wielu różnych miejscach.

Ekspertem od beztroskiego wypoczynku jest też Slowhop - polski portal rezerwacyjny skupiający agroturystyki, domy wakacyjne i hotele butikowe realizujące filozofię slow. Jemu także bliskie są wartości, na które stawia Grupa LEGO.

92 proc.

Taki odsetek dzieci przyznaje, że czuje się szczęśliwsze, gdy więcej się bawi…

87 proc.

… a taki odsetek rodziców przyznaje, że chciałoby przeznaczyć więcej czasu na zabawę ze swoimi dziećmi.

Połączone siły marek

Chcąc nieustannie podkreślać istotę zabawy i jej pozytywny wpływ na rozwój dzieci, LEGO Polska i Slowhop pragną wspólnie zaoferować im coś bezcennego – czas spędzony z rodziną właśnie na wspólnej zabawie. W tym celu marki podjęły współpracę, aby w trakcie weekendu 30.05-01.06 udostępnić dzieciom i ich bliskim kilkadziesiąt lokalizacji rozrzuconych po całej Polsce, udekorować je wyjątkowymi zestawami, a także wypełnić klockami przeznaczonymi do zabawy i wspólnego budowania.

W każdym miejscu biorącym udział w akcji, rodziny, które dokonają rezerwacji znajdą prezenty w postaci zestawów LEGO dla osób w różnym wieku – dzieci oraz dorosłych. Mogą one służyć do składania podczas pobytu, albo zostać zabrane do domu jako pamiątka z weekendu wypełnionego zabawą.

Miejsca biorące udział w tej akcji będzie można wynająć na cały weekend za symboliczną kwotę, aby spędzić ten czas w spokoju i zapewnić dzieciom wspaniałe doświadczenie wypełnione beztroską zabawą klockami LEGO w wyjątkowym miejscu i w gronie najbliższych. Ilość domków jest ograniczona, a wszystkie szczegóły, a także proces rezerwacji można śledzić na stronie blog.slowhop.com/pl/lego-dzien-dziecka.