Liczy się czytelność

Katarzyna Majchrzak
15-10-2001, 00:00

Liczy się czytelność

Katarzyna Majchrzak*

Zanim zaczęliśmy opracowywać nasz roczny raport zbadaliśmy jakich informacji potrzebują inwestorzy. Jesteśmy notowani na giełdzie w Warszawie, Nowym Jorku i Londynie. Dlatego też ze szczególną starannością podeszliśmy do czytelności danych. Chcieliśmy, aby zamieszczone wskaźniki i dane finansowe były użyteczne przy podejmowaniu decyzji przez naszych obecnych i potencjalnych inwestorów, a zarazem kompleksowo odzwierciedlały naszą sytuację oraz sytuację całej branży. Nad raportem pracowało osiem osób z działu promocji i PR oraz relacji z inwestorami. Zbierały one dane z całego przedsiębiorstwa, opracowywały, współpracowały z agencją reklamową. Prace rozpoczęły się na początku roku. Staraliśmy się, aby treść merytoryczna była podana w estetycznej, oryginalnej, ale nie wyszukanej formie. W raporcie zamieściliśmy też historię ropy naftowej. W pakiecie środowiskowym motywem przewodnim była woda i jej znaczenie w ekosystemie. W skład pakietu informacyjnego weszła płyta CD ze wszystkimi informacjami. Autorem koncepcji i projektu jest firma Diagram z Poznania.

* dyrektor do spraw marketingu w PKN Orlen

Andrzej Modrzejewski prezes zarządu PKN Orlen

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Majchrzak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Surowce / Liczy się czytelność