Marka partnera ułatwia reklamę

Radosław Omachel
02-03-2000, 00:00

Marka partnera ułatwia reklamę W promocji można wykorzystać inną firmę TO NIE REKLAMA: Prasa, nie tylko polska, najczęściej nie docenia roli, jaką odgrywają gospodarcze firmy doradcze. W ogłoszeniach podajemy więc konkretne przykłady naszej działalności. To właściwie nie jest reklama, tylko informacja o przeprowadzonych transakcjach — opowiada Przemysław Pohrybieniuk z PricewaterhouseCoopers. fot. ARC W polskiej prasie coraz częściej pojawiają się reklamy, w których występuje więcej niż jedna firma. Przedsiębiorstwa wykorzystują w ten sposób dobrą reputację swojego partnera do budowania własnego wizerunku.PricewaterhouseCoopers...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Marka partnera ułatwia reklamę