Marki Durex i Scholl dały zarobić

RAV,BLOOMBERG
opublikowano: 25-11-2009, 00:00

SSL International, producent prezerwatyw Durex oraz butów Scholl, zakończył pierwszą połowę roku (zakończoną 30 września) 45-procentowym wzrostem zysku. To efekt większej sprzedaży w Europie i Rosji oraz korzystnych różnic kursowych. Zysk netto sięgnął 32,8 mln GBP wobec 22,6 mln GBP w tym samym okresie ubiegłego roku. Przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 21 proc., do 390,9 mln GBP.

— Dynamika sprzedaży była bardzo dobra. Zawdzięczamy ją m.in. akwizycjom — mówi Garry Watts, szef SSL International.

Po informacji kurs brytyjskiej spółki wzrósł niemal o 5 proc., najmocniej od listopada 2000 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV,BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu