Tylko trzy spółki z branży gier, którymi zajmuje się Grzegorz Balcerski, wypadły w tym roku lepiej niż rynek pod względem stopy zwrotu. Konia z rzędem temu, kto zgadłby, która była najlepsza. Dlaczego było tak słabo i czy 2026 r. też będzie rokiem przejściowym, czy jednak pozwoli branży odzyskać choć część dawnego blasku?
Posłuchaj
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Zapraszamy na rozmowę, z której dowiesz się także:
- która ze spółek jest branżowym top pickiem Trigon DM,
- co w przyszłym roku może ujawnić CD Projekt i jak duża może być skala tego projektu,
- dlaczego niektórym graczom nie podoba się wykorzystywanie sztucznej inteligencji przez producentów gier,
- co w krajobrazie branży zmieni premiera "GTA VI",
- na jaki nowy rynek wchodzi Huuuge i czy warto się zainteresować spółką Bloober Team.