„Pan Tadeusz”, czyli wydane 20 mln zł

Renata Zawadzka
15-10-1999, 00:00

„Pan Tadeusz”, czyli wydane 20 mln złSześć krajów kupiło prawa do emisji filmu jeszcze przed premierą Uroczysta premiera Pana Tadeusza odbędzie się już w poniedziałek, 18 października, w Teatrze Wielkim w Warszawie. Koszt jej zorganizowania przekracza 100 tys. zł. A to tylko jedno wydarzenie wśród różnorodnych działań promocyjnych i zaledwie mała cząstka poniesionych nakładów, by film mógł się ukazać na ekranach i odnieść sukces komercyjny. Produkcja pochłonęła 14 mln zł, a wartość kampanii promocyjnej szacuje się na dalsze 6 mln...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / „Pan Tadeusz”, czyli wydane 20 mln zł