Pandemia zmieniła diety pudełkowe [PODCAST]

opublikowano: 05-01-2021, 10:00

W 2017 roku w Polsce działało 350 firm zajmujących się dostarczaniem dietetycznych posiłków pod drzwi naszych domów. W 2019 roku tych firm było już 650. Firmy cateringowe w Polsce codziennie realizują 100 tysięcy dostaw. A średni miesięczny koszt takiej diety to ok. 1200 zł - tak wynika z raportu przygotowanego przez Pomelo Catering. Dużo zmieniło się w tym sektorze też w czasie pandemii. Najsłabsi gracze odpadli, a liderzy konsekwentnie umacniają swoją pozycję i mimo pandemii radzą sobie naprawdę dobrze. I o tym rozmawiamy w dzisiejszym Podcaście Antykryzysowym.

- Myślę, że możemy spokojnie powiedzieć, że rynek cateringów dietetycznych w Polsce jest największym rynkiem w Europie. Obecnie jest on wart około 1 mld zł. Mamy około 650 podmiotów, które świadczą tego typu usługi. Ten rynek rośnie bardzo szybko. Jeszcze 5 lat temu, kiedy my wchodziliśmy na rynek, było zaledwie kilka podmiotów, które świadczyły tego typu usługi. Dzisiaj tych podmiotów jest 650. Jeszcze 2 lata temu była tylko połowa. Rynek rozwija się bardzo dynamicznie. Z drugiej strony zapotrzebowanie na te usługi stale rośnie. Mogę to powiedzieć na naszym przykładzie, że my rok do roku rośniemy praktycznie 100 proc. Branża też rośnie w takim, może troszkę wolniejszym tempie. I myślę, że tutaj należy upatrywać szans na dalszy rozwój tego rynku - mówi Bartłomiej Foszer, inwestor i doradca strategiczny Pomelo Catering.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane