PKP Cargo wjeżdża na drogi
Spółka zmieni się z przewoźnika w operatora logistycznego. Zwiększy się rola zagranicznych zleceń w jej portfelu zamówień.
PKP Cargo, które marzą o zawojowaniu europejskich rynków, przygotowały strategię do 2020 r. Wśród czterech filarów najważniejszym jest tzw. Cargo Connect, czyli jedno okienko dla klientów transportowej firmy. — Gotowi jesteśmy załadować towary klienta przy jego bocznicy, dostarczyć do terminalu, przeładować, przewieźć do portu albo nawet pokonać tzw. ostatnią milę, czyli zapewnić transport samochodowy — mówi Adam Purwin, prezes PKP Cargo. Firma nie będzie jednak inwestować w budowę własnej sieci spedycji samochodowej. Zamierza współpracować z innymi operatorami, którzy będą świadczyć usługi na...
Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.
- Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
- Milion archiwalnych artykułów
- Aplikacja na smartfony i tablety
- Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
- Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
- Milion archiwalnych artykułów
- Aplikacja na smartfony i tablety
- Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
- Unikatowe raporty branżowe
- Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
- Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
- 5% rabat na szkolenia i konferencje