Porsche kusi mniej klientów

RB, BLOOMBERG
opublikowano: 27-11-2008, 00:00

Niemiecki koncern produkujący sportowe bolidy zanotował w ubiegłym kwartale 15-procentowy spadek sprzedaży. To skutek kryzysu finansowego, który ostudził zapędy klientów przed kupnem kultowej 911.

— Kryzys daje nam popalić. Przychody w III kw. nieznacznie przekroczyły 2 mld EUR — mówi Wendelin Wiedeking, szef niemieckiego koncernu.

Dla porównania: w tym samym okresie ubiegłego roku przychody ze sprzedaży wyniosły 2,36 mld EUR.

Zdaniem analityków, spadek popytu może spowodować, że decyzja o przejęciu Volkswagena, największego producenta aut w Europie, może zostać odłożona na lepsze czasy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, BLOOMBERG

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane