Powiew świeżości w galeriach

MCH
opublikowano: 17-08-2010, 00:00

Dzięki strategii tzw. remodelingu Galeria Gniezno zyskuje nowe oblicze.

Dzięki strategii tzw. remodelingu Galeria Gniezno zyskuje nowe oblicze.

Remodeling centrów handlowych polega na wymianie najemców, wprowadzaniu średniopowierzchniowych sklepów odzieżowych, sportowych i multimediów. Zakłada także przebudowę galerii, powiększenie powierzchni najmu i uproszczenie komunikacji. Wszystko to ma odmłodzić i unowocześnić obiekt. Dzięki temu centra o niewysokim standardzie, które odnotowały spadek sprzedaży, mogą zachęcić do współpracy nowych najemców.

Pierwszym krokiem liczącej 16 tys. mkw. Galerii Gniezno ku polepszeniu wizerunku było podpisanie umów najmu z markami HM, Top Secret, Butik i Kolporter. W sumie wynajęły ponad 1,6 tys. mkw., z czego aż 1,3 tys. mkw. HM. Będzie to pierwszy sklep tej marki w regionie. Wprowadzenie się nowych marek wymagało remontu wnętrz. Częściowo zlikwidowano obszar dla gastronomii, powstała też centralna wyspa, wokół której będą sklepy, co ułatwi komunikację.

Kolejne zmiany zaplanowano w niej na wiosnę 2011 r.

Wcześniej z remodelingu skorzystało warszawskie centrum handlowe Kliff i wrocławska galeria Renoma.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu